Параграф 1.2 (Inimeseõpetus 7. kl)

Rõõm taas kohtuda

Arutle

  • Vaata klassis ringi. Kas teie klassi on keegi juurde tulnud või klassist lahkunud?
  • Kas sinu klassikaaslased on suvega muutunud? Kuidas?

Tagasi kooli

Vihje
Seda ülesannet ei saa mobiiltelefonis lahendada.
  • Kas kõik poisid on alles?
  • Kas kõik tüdrukud on alles?
  • Mis sa arvad, kuidas lapsed on suvega muutunud?

Saarde kooli õpilaste suvi

  • Kes on Saarde koolist lahkunud?
  • Kes on klassi juurde tulnud?
  • Raul
  • Kuldar
  • Kaisa
  • Uku
  • õp Anna
  • Alar
  • Eleriin
  • Aleksei

Kalle

oli isal töö juures abiks.

veetis palju aega vanaisa juures.

Ingrid

kolis perega Soome.

käis trikirattaga sõitmas

käis perega Leedus delfinaariumis.

püüdis 2-kilose haugi.

treenis koera.

käis kunstilaagris

osales Hansapäevadel.

Malle

oli isal töö juures abiks.

  • Mis nimi jäi üle? Mida tema tegi?

Mida sina suvel tegid?

  • Kuula, mida sinu õpetaja suvel huvitavat tegi.
  • Räägi pinginaabrile, mida sa suvel tegid. Kuula, mida pinginaaber tegi.
  • Mis oli sinu arvates pinginaabri suve-tegevustest kõige põnevam? Kirjuta. 
Suvi on toredate tegemiste aeg

Kokkuvõte

1. Sõnapilv suvest

  • Õpetaja annab kõigile sedeli.
  • Kirjuta oma sedelile suve kohta üks sõna.
  • Pange kõik sedelid tahvlile. Tehke sõnadest tahvlile sõnapilv.
Õpetajale

Siin võib mõelda, kas suunata õpilasi pakkuma omadus- või nimisõnu.

Minu suvi

3. Kuula laulu.

  • Millest laul räägib?
  • Mis meeleolu see tekitab?
Vaata ja kuula laulu „Suvi“
Будь ласка, зачекайте