Параграф 4.3 (Inimeseõpetus 4. kl)

Õpilase päevakava

Kuula, vaata, loe!

Miks isa soovitas Peetril päeva-kava koostada?

„Me arutasime kodus eile hilinemise asju.
​Häbi oli märkust näidata. Isa arvas, et ma võiks endale päeva-kava koostada.
​Kas sina oled kunagi päeva-kava teinud?“

„Mõni-kord olen. Meie emaga ütleme ​päeva-kava kohta päeva-plaan.
​Ühe päeva plaani on päris kerge järgida.
​Aga nädala-plaani täitmisega olin alati hädas.
​Ikka tahtsin midagi muud teha.“

„Ma proovin siis ka ühe päeva kaupa.
​Kohe täna koostan endale homse päeva kava. Hilinemised peavad ära lõppema.
​Kas sa printisid päeva-kava välja?“

„Jah. Ühe panin oma laua peale ja teise külm-kapi külge.“

„Ma proovin ka.“

Peetri päeva-kava

Peeter koostab endale päeva-kava.
​Poiss on aga murelik.

Ta ei oska veel oma aega kavandada.
​Peeter otsustab proovida, kas päeva-kava abiga saab ta oma asjadega paremini hakkama.

K

Peetri päeva-kava

Kell 7

Ärkan, pesen, söön, lähen kooli.
​Buss 7.45.

Kell 8.15–14

Olen koolis.

Kell 15

Jõuan koju, vahetan riided, söön, puhkan.

Kell 16

Olen arvutis.

Kell 17

Väljas koos õega.

Kell 18

Aitan ema ja isa.

Kell 19

Õpin.

Kell 20

Loen õele une-jutuks oma raamatut.
​Vaatan telerist saateid.

Kell 21

Pesen ja lähen voodisse.

Mis kell Peeter ärkab?

Mis kell algavad Peetril koolis tunnid? 

Mis kell Peeter koolist koju jõuab?

Mis kell Peeter õega välja läheb?

Mis kell Peeter kodus õpib?

  • kell 7 õhtul
  • kell 19

Mis kell Peeter magama läheb?

  • kell 9 õhtul
  • kell 10 õhtul

Kas ma tean?

  • Tulen voodist välja.
  • Riietun.
  • Söön.
  • Pesen.
  • Lahkun kodust.

Nüüd ma tean!

  • Oma tegemistega saame hästi hakkama, kui oskame aega kavandada.
  • Algul on hea koostada ühe päeva kava ja sellest kinni pidada.
  • Kui koostada kindel päeva-kava, siis ei lähe vajalik meelest ära.

Tööleht

Пожалуйста, подождите