Учебный комплект (Matemaatika 4. kl. II osa)

Matemaatika 4. klassile. II osa. Lihtsustatud õppekava

Авторы
Kadri Männiksaar, Lii Helmet
Издатель
SA Innove, HARNO
Входит в пакет
Бесплатно
  • В учебном комплекте параграфов: 32 и заданий: 344, из которых в учебнике: 344 и в сборнике заданий: 0.
  • Авторы
    Kadri Männiksaar, Lii Helmet
  • Предмет
    Математика
  • Класс
    4 класс
  • Язык издания
    Эстонский язык
  • Издатель
    SA Innove, HARNO
  • Учебная программа
    Упрощенная государственная учебная программа для основной школы 2010
  • Входит в пакет
    Бесплатно

1. Pikkusühikud

Номер
Параграф
1.1. Sentimeeter ja meeter (1–12)
1.2. Millimeeter (13–20)

2. Geomeetria

Номер
Параграф
2.1. Sirglõik (21–27)
2.2. Murdjoon ja kõverjoon (28–32)

3. Mitmenimelised arvud

Номер
Параграф
3.1. Mõõtühikud (33–40)
3.2. Tehted pikkusühikutega (41–47)
3.3. Tehted rahaühikutega (48–52)

4. Ühe- ja mitmenimeliste arvude liitmine ja lahutamine teisendamiseta

Номер
Параграф
4.1. Ühenimeliste arvude liitmine ja lahutamine (53–58)
4.2. Mitmenimeliste arvude liitmine ja lahutamine. Tehted pikkusühikutega (59–70)
4.3. Mitmenimeliste arvude liitmine ja lahutamine. Tehted rahaühikutega (71–77)
4.4. Mitmenimeliste arvude kirjalik liitmine ja lahutamine (78–89)

5. Ühe- ja mitmenimeliste arvude liitmine ja lahutamine teisendamisega

Номер
Параграф
5.1. Mitmenimeliste arvude liitmine ja lahutamine teisendamisega (90–96)
5.2. Mitmenimeliste arvude kirjalik liitmine ja lahutamine teisendamisega (97–105)
5.3. Nimega arvude liitmise ja lahutamise kordamine (106–118)

6. Termomeeter

Номер
Параграф
6.1. Termomeetrite liigid ja kasutamine (119–123)
6.2. Termomeetri näidu lugemine (124–128)

7. Aeg

Номер
Параграф
7.1. Sekund (129–135)
7.2. Kellaaja määramine veerandtunnise täpsusega (136–143)
7.3. Kellaaja määramine minutilise täpsusega (144–150)
7.4. Aja arvutamine kella järgi (151–154)
7.5. Aja arvutamine kalendri järgi (155–158)

8. Täht otsitava arvu tähisena

Номер
Параграф
8.1. Tundmatu teise liidetava leidmine (159–164)
8.2. Tundmatu esimese liidetava leidmine (165–171)
8.3. Tundmatu vähendaja leidmine (172–177)
8.4. Tundmatu vähendatava leidmine (178–183)
8.5. Tundmatu tehtekomponendi leidmine (184–192)

9. Mitmetehteliste ülesannete lahendamine

Номер
Параграф
9.1. Mitmetehtelised avaldised ilma sulgudeta (193–198)
9.2. Mitmetehtelised avaldised sulgudega (199–208)

10. Õpetajale

Номер
Параграф
10.1. Metoodilised juhised õppevara kasutamiseks
10.2. Matemaatika 4. klassile. II osa (PDF-versioon)
10.3. II osa PDF- ja digiversiooni peatükkide ühildumine
10.4. Impressum
Пожалуйста, подождите