Luku 2.3 (Matemaatika 4. kl. III osa)

Jagamine arvuga 2 (38–44)

38. Täida töökorraldused.

  1. Vaata videot.
  1. Vali küsimustele sobivad vastused.
  1. Mitu pliiatsit oli õpetajal?
  2. Mitme õpilase vahel õpetaja pliiatsid jaotas?
  3. Mitu pliiatsit sai kumbki õpilane?
  4. Kuidas sa vastuse leidsid?
  1. Vali sobiv jagamis-tehe.
  2. Milline arv on jagatavaks?
  3. Milline arv on jagajaks?
  4. Vali avaldisele sobiv vastus.
    6 : 2 =
  1. Sama-moodi saab tegutseda, kui kasutada erinevaid esemeid, näiteks pliiatseid.

39. Vali jagamis-tehetele sobivad vastused.

10 : 2 =

8 : 2 =

16 : 2 =

2 : 2 =

18 : 2 =

4 : 2 =

12 : 2 =

20 : 2 =

14 : 2 =

6 : 2 =

40.–42. Lahenda ülesanded.

Kaheksa kinga pakiti paari-kaupa karpidesse. Mitu kinga-karpi oli vaja?

Vastus: Vaja oli  karpi.

Veronikal oli 20 eurot. Mitu 2-eurost kommi-karpi sai tüdruk osta?

Vastus: Tüdruk sai osta  kommi-karpi.

Piia kaunistas 16 pipar-kooki. Paul kaunistas pipar-kooke poole vähem. Mitu pipar-kooki kaunistas poiss? Mitu pipar-kooki kaunistasid lapsed kokku?

Vastus: Poiss kaunistas  pipar-kooki. Kokku kaunistasid lapsed  pipar-kooki.

43. Arvuta.

  4 : 2 = 

10 : 2 = 

  8 : 2 = 

12 : 2 = 

  6 : 2 = 

20 : 2 = 

18 : 2 = 

  2 : 2 = 

14 : 2 = 

16 : 2 = 

44. Sobita avaldised piltide juurde.

  • 4 : 2
  • 2 : 2
  • 10 : 2
  • 8 : 2
  • 6 : 2

❄❄

❄❄
❄❄

❄❄
❄❄
❄❄

❄❄
❄❄
❄❄
❄❄

❄❄
❄❄
❄❄
❄❄
❄❄

  • 14 : 2
  • 20 : 2
  • 16 : 2
  • 18 : 2
  • 12 : 2

❄❄
❄❄
❄❄
❄❄
❄❄
❄❄

❄❄
❄❄
❄❄
❄❄
❄❄
❄❄
❄❄

❄❄
❄❄
❄❄
❄❄
❄❄
❄❄
❄❄
❄❄

❄❄
❄❄
❄❄
❄❄
❄❄
❄❄
❄❄
❄❄
❄❄

❄❄
❄❄
❄❄
❄❄
❄❄
❄❄
❄❄
❄❄
❄❄
❄❄

Tööleht

Odota