Põhikooli - 7. kuni 9. klassi - eesti keele tööraamat
Tekijät
Martin Ehala, Tiina Veismann, Aili Kiin, Astrid AusTehtäväkokoelman tekijät
Martin Ehala, Tiina Veismann, Aili Kiin, Astrid AusKustantamo
Künnimees
Kuuluu paketteihin
Erakasutaja, Erakasutaja kasutuslitsents õpikeskkonnas Opiq, Klassipakett 2024/25, Õpetaja 2022/23, Õpetaja 2023/24, Õpetaja 2023/24 – isiklik, Õpilane 2022/23, Õpilane 2023/24, Õpilane 2023/24 – isiklik, Õpilane 2023/24 - SOODUSHIND!, Õpilane 2024/25, Õpilane 2024/25 – isiklik, Õpilane 2024/25 - SOODUSHIND!
-
Oppimateriaali sisältää 54 lukua ja 412 tehtävää, joista 165 sijaitsee kirjan luvuissa ja 247 opettajan tehtäväkokoelmassa.
-
Tekijät
Martin Ehala, Tiina Veismann, Aili Kiin, Astrid Aus -
Tehtäväkokoelman tekijät
Martin Ehala, Tiina Veismann, Aili Kiin, Astrid Aus -
Aine
Viro -
Luokka
7. luokka, 8. luokka -
Teoksen kieli
Viro -
Kustantamo
Künnimees -
Opetussuunnitelma
Valtakunnallinen opetussuunnitelma 2011 -
Kuuluu paketteihin
Erakasutaja, Erakasutaja kasutuslitsents õpikeskkonnas Opiq, Klassipakett 2024/25, Õpetaja 2022/23, Õpetaja 2023/24, Õpetaja 2023/24 – isiklik, Õpilane 2022/23, Õpilane 2023/24, Õpilane 2023/24 – isiklik, Õpilane 2023/24 - SOODUSHIND!, Õpilane 2024/25, Õpilane 2024/25 – isiklik, Õpilane 2024/25 - SOODUSHIND!
Eesti keele tööraamat 7. - 9. klassile
1. 7. klassi teemad
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
1.1. |
Alustuseks
Tutustu ilmaiseksi! |
1.2. | Suuline ja kirjalik eneseväljendus |
1.3. | Õigekiri |
1.4. | Kuidas küsida ja anda juhtnööre |
1.5. | Sõnaliigid. Käändsõnade jagunemine |
1.6. | Hea ja halb stiil |
1.7. | Eesti keele käänded |
1.8. | Kirjeldus |
1.9. | Käändsõna õigekeelsus |
1.10. | Karakteristika |
1.11. | Pöördsõna ja pööramine |
1.12. | Kuidas kirjutada head juttu |
1.13. | Tegusõna käändelised vormid |
1.14. | Publitsistika |
1.15. | Muutumatud sõnad |
1.16. | Kuidas kirjutada mõtisklust |
2. 8. klassi teemad
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
2.1. | Suuline kõne ja hääldus |
2.2. | Teksti eesmärk ja teema |
2.3. | Teksti kompositsioon |
2.4. | Sõnavara - teksti ehituskivid |
2.5. | Võõrsõnad ja nende õigekiri |
2.6. | Sõnamoodustus |
2.7. | Kokku- ja lahkukirjutamine |
2.8. | Kõnekujundid |
2.9. | Sõnastus |
2.10. | Sõnade vorm: astmevaheldus |
2.11. | Lühike mitmus ja võrdlusastmed |
2.12. | Rõhk ja välde |
2.13. | Uurimus |
2.14. | Kokkuvõte ja referaat |
2.15. | Tabelid ja joonised |
2.16. | Reportaaž ja olemuslugu |
3. 9. klassi teemad
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
3.1. | Kordamist: sõnaliigid, tegusõna vormid |
3.2. | Lause ja selle liikmed |
3.3. | Liht- ja liitlause |
3.4. | Kordamist: tegusõna vormid, lühike mitmus |
3.5. | Lauselühend |
3.6. | Kirjavahemärkide tarvitamine |
3.7. | Kordamist: võõrsõnad, i ja j õigekiri |
3.8. | Otse- ja kaudkõne |
3.9. | Kirjalik tekst: alusteksti kasutamine, materjali kogumine, teema avamine |
3.10. | Kirjalik tekst: kirjeldamine, jutustamine, arutlemine |
3.11. | Kirjaliku teksti ülesehitus |
3.12. | Kordamist: sõnamoodustus ja teksti mõistmine |
3.13. | Suuline tekst: kõne, lühiettekanne, diskussioon |
3.14. | Sõnajärg |
3.15. | Stiil |
3.16. | Suur ja väike algustäht. Lühendamine |
3.17. | Kordamist: arv- ja asesõnad |
3.18. | Tarbetekstid |
3.19. | Raadio ja televisioon |
3.20. | Eesti murded |
3.21. | Kirjakeele norm ja keele muutumine |
3.22. | Kordamist: kokku- ja lahkukirjutamine |