Chapter 3.6 (Bioloogia 9. kl)

Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks

Access restricted

Access to study materials is restricted. You are not logged in to Opiq.

A valid license for package „Erakasutaja”, „Erakasutaja kasutuslitsents õpikeskkonnas Opiq”, „Klassipakett 2024/25”, „Õpetaja 2022/23”, „Õpetaja 2023/24”, „Õpetaja 2023/24 – isiklik”, „Õpilane 2022/23”, „Õpilane 2023/24”, „Õpilane 2023/24 – isiklik”, „Õpilane 2023/24 - SOODUSHIND!”, „Õpilane 2024/25”, „Õpilane 2024/25 – isiklik” or „Õpilane 2024/25 - SOODUSHIND!” is required to use the kit. Click the link with the package name to learn more about the package and order a license.

If you have a valid license, log in to view the chapter.

Chapter topics:

  1. Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks
  2. 1. Millised on mikro- ja millised makrotoitained? Rühmita toitained õigesti.
  3. 2. Märgi õiged vastused.
  4. 3. Milline on toitainete tähtsus inimese organismile? Vali õige variant.
  5. 4. Põhjenda, miks peab toit olema mitmekesine ja vaheldusrikas, st üks toidukord peab sisaldama erinevaid toitaineid ja toidukorrad peaksid olema erinevad.
  6. 5. Kuidas veenaksid inimest, et ta peaks sööma segatoitu? Lõpeta laused.
  7. 6. Järjesta seedeelundkonna osad, alusta suuõõnest.
  8. 7. Vali, millises seedeelundkonna osas nimetatud protsess toimub.
  9. 8. Mis ülesanded on kõhunäärmel? Märgi õiged vastused.
  10. 9. Milline ülesanne on maksal? Vali õige variant.
  11. 10. Mis iseloomustab vitamiine. Märgi õiged variandid.
  12. 11. Mis iseloomustab ensüüme? Vali õige variant.
  13. 12. Organismist tuleb liigsed ained eritada. Vasta küsimustele eritamise kohta.
Please wait